Czym charakteryzuje się dobrze skonstruowana witryna dla firmy?

Dobrze zaprojektowana strona www musi nie tylko świetnie wyglądać i przyciągać wzrok, ale musi również spełniać inne funkcje, takie jak na przykład dostarczanie rzeczowych informacji oraz godnie reprezentować firmę na tle konkurencji. Agencja marketingu internetowego 48 Media zadba wzorowo o wszelkie tego kwestie przygotowując unikatową witrynę dla Twojej firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak poszczególne elementy witryny wpływają na lepszy odbiór przez internautów to dowiesz się o tym więcej w tym artykule.

Nawigacja

Na stronie powinna funkcjonować prosta i łatwa do zrozumienia nawigacja. Jest to zwykle menu zawierające najpotrzebniejsze pozycje, które kieruje internautów do odpowiednich sekcji witryny. Menu powinno być intuicyjne, czytelne i zawsze pod ręką. Błędnym przekonaniem jest próba zbudowania menu strony o nietypowe i niespotykane rozwiązania, które bazują na grafikach lub symbolach. Internauta, który po raz pierwszy trafi na taką witrynę będzie musiał poświęcić trochę czasu, aby nauczyć się do czego służą odpowiednie pozycje w takim menu. Dla wielu osób strona internetowa, która wymaga nauczenia się jej obsługi może szybko zniechęcać.

Ciekawa grafika lub ilustracje

Firmy, których specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm dbają o aspekt związany z jak najlepszą identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Z tego też względu stosuje się atrakcyjne zdjęcia stworzone przez profesjonalnych fotografów, a dla firm, które chcą wyróżnić się unikalnym konceptem graficznym zalecane jest oparcie witryny o ciekawe ilustracje przygotowywane przez doświadczonych grafików.

Wyszukiwarka

Witryna firmowa posiadająca rozbudowaną treść na poszczególnych podstronach wymaga odpowiedniej wyszukiwarki wbudowanej w funkcjonalność samej witryny. Pozwala to użytkownikom szybciej dotrzeć do konkretnej treści, a tym samym zwiększa satysfakcję z korzystania ze strony internetowej. Wyszukiwarka jest nieodzownym elementem między innymi dla sklepów internetowych oraz firm, które prezentują poszczególne produkty lub usługi na odrębnych podstronach.

Nowości i aktualności

Warto podkreślić już w momencie pierwszego kontaktu z internautą, że trafił we właściwe miejsce, które zawiera aktualne informacje. Na stronie głównej warto zadbać o to, aby znalazły się tam najbardziej aktualne informacje. Nowości związane z funkcjonowaniem firmy lub wprowadzonymi niedawno do oferty produktami pozwolą utwierdzić w przekonaniu klienta, że ma do czynienia z rzetelnymi i aktualnymi informacjami na stronie internetowej należącej do firmy.