Znaczenie strony internetowej dla firmy w dzisiejszych czasach

Jeśli doszliśmy do wniosku, że nasza firma potrzebuje strony internetowej to pora zastanowić się nad tym jak powinna wyglądać i co powinna zawierać. W tym artykule zostaną wskazane najbardziej istotne elementy bez których dobra strona firmowa nie może się obejść.
Profesjonalna strona firmowa
Potrzebujesz atrakcyjnej i rozbudowanej strony internetowej dla firmy? Sprawdź ofertę agencji marketingowej 48 Media, która świadczy profesjonalne usługi jak kompleksowe tworzenie stron www czy pozycjonowanie w Google. Doświadczona ekipa pomoże podjąć kluczowe decyzje odnośnie tego co powinna zawierać Twoja nowa strona internetowa, zaprojektuje ją według Twoich wytycznych oraz stworzy i udostępni online.
Szczegółowe dane firmy
Potencjalny klient będzie chciał dowiedzieć się gdzie firma ma swoją siedzibę, poznać numery telefonów kontaktowych oraz mieć możliwość nawiązania kontaktu elektronicznie, czyli na przykład za pośrednictwem adresu e-mail. Pomocne może być również umiejscowienie na stronie internetowej formularza kontaktowego, który będzie pozwalał na szybkie wysłanie wiadomości bez konieczności logowania się na swoje konto pocztowe. Istotnym elementem danych firmy są również dane rejestrowe. Mowa tu o numerze NIP, REGON oraz KRS umiejscowienie tych danych na stronie firmowej zwiększy jej wiarygodność i podkreśli fakt, że firma działa zgodnie z prawem.
Aby pokazać to jak bardzo firma jest doświadczona w tym co robi warto przygotować rozbudowane portfolio wykonanych usług. Strona internetowa powinna również zawierać referencje oraz opinie klientów, pozwoli to zwiększyć wiarygodność, a w oczach potencjalnych klientów firma urośnie do rangi eksperta i profesjonalisty w swoim fachu. Jeśli firma zajmuje się sprzedażą produktów to równie dobrze można zaprezentować na łamach witryny rozbudowany katalog produktów wraz ze szczegółowym opisem będzie to działać w podobny sposób jak rozbudowane portfolio.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Może się wydawać, że jest to mało istotny element strony firmowej, bo równie dobrze można odpowiadać na pytania telefonicznie lub poprzez maila. Okazuje się jednak, że rozbudowana wiedza w postaci najczęściej zadawanych pytań wraz ze szczegółowymi odpowiedziami pomoże zwiększyć ruch na stronie internetowej. Wielu klientów bezskutecznie szuka odpowiedzi na swoje pytania i jeśli znajdą je właśnie na Twojej stronie to istnieje duża szansa, że skorzystają również z usług Twojej firmy. Strona www pozwala na to aby wszelkie niejasności łatwo wyjaśnić za pośrednictwem rozbudowanego tekstu wraz z elementami multimedialnymi zdjęciami, wideo i tym podobne.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski