Siedem ofert na remont Trasy Zamkowej – przetarg w toku
W odpowiedzi na ogłoszony przetarg na remont Trasy Zamkowej wpłynęło aż siedem ofert, co świadczy o dużym zainteresowaniu tym projektem. Warto przyjrzeć się szczegółom, które dotyczą nie tylko kosztów, ale także zakresu prac, które zostaną zrealizowane.

Oferty przetargowe na remont Trasy Zamkowej

W przetargu na remont Trasy Zamkowej, który jest kluczowym odcinkiem drogi wojewódzkiej nr 115, złożono siedem ofert od różnych wykonawców. Ceny zaproponowane przez firmy wahają się od 84 845 727,73 zł do 112 852 500,00 zł brutto. Najwyższą ofertę złożyło konsorcjum ROVERPOL Sp. z o.o., a najniższą firma NIWA Szczecin Sp. z o.o.

Zakres prac remontowych

Planowane prace obejmują kompleksowy remont obiektów inżynieryjnych, w tym estakad, mostów oraz łącznicy. W ramach inwestycji przewidziano m.in. naprawę powierzchni betonowych, uzupełnienie ubytków oraz wyrównanie powierzchni. Dodatkowo, nowe powłoki malarskie i izolacyjne będą nałożone na istniejące konstrukcje. Ważnym elementem projektu jest także wymiana balustrad i nawierzchni, a także modernizacja urządzeń dylatacyjnych i barier ochronnych.

Finansowanie i nadzór nad inwestycją

Całkowity budżet zabezpieczony na realizację inwestycji wynosi 60 500 000,00 zł brutto, co oznacza, że projekt jest częściowo dofinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych. Nadzór nad realizacją remontu sprawować będzie spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., która zapewni, że prace będą prowadzone zgodnie z harmonogramem oraz obowiązującymi normami jakości.

Realizacja inwestycji planowana jest na okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Remont Trasy Zamkowej jest nie tylko szansą na poprawę jakości infrastruktury, ale również krokiem w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu podróżowania mieszkańców oraz wszystkich użytkowników tej ważnej arterii komunikacyjnej.


Na podst. Urząd Miasta w Szczecinie