Pozycjonowanie strony jest czynnością, którą powinno się zająć zaraz po starcie nowej strony internetowej. Dobrym przykładem jak funkcjonuje pozycjonowanie jest zakup mieszkania. Samo posiadania mieszkania (witryny WWW) w Szczecinie jest niewystarczające, potrzebne jest jeszcze odpowiednie wykończenie (np. meble), aby osiągnąć pożądany efekt (przytulne cztery kąty). W przypadku pozycjonowania efektem jest zwiększenie liczby osób odwiedzających stronę WWW poprzez obsadzenie strony odpowiednimi hasłami, aby dobrze wyświetlała się w Google – SEO. Każda strona potrzebuje wypozycjonowania, choćby w obrębie obszaru swojej działalności np. miasta lub województwa. Czy ktoś potrzebuje witryny internetowej, na którą nikt nie zagląda?

 

Pozycjonowanie Szczecin – zaufaj nam i wypozycjonuj swoją wirtynę dla Szczecina – kilka słów o autorze.

dołącz do zadowolonych klientów z pozycjonowania w Szczecinie kontakt telefoniczny pozycjonowanie w Szczecinie Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Nazywam się Tomasz Jeska, zajmuję się tematyką pozycjonowania i SEO od 2007 roku. Od tego czasu prowadzę swoją własną firmę, której zaufało wielu klientów, podpisując z nami umowy właśnie w zakresie pozycjonowania stron internetowych. Wiele lat w branży zaowocowało moim bogatym doświadczeniem, a także zdobyciem wykształcenia w zakresie wychodzącym poza pozycjonowanie (np. marketing internetowy i biznes). Równolegle koordynowałem projektami dotyczącymi pozycjonowania stron również w Szczecinie i z frazami Szczecin w nazwie. Aktualnie projekty wykonujemy w firmie wymienionej poniżej. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

48 Media spółka cywilna
Vetulaniego 1A/301 Kraków  31-227 (tutaj jest adres naszego krakowskiego biura)
Głowackiego 22 Chrzanów  32-500 (tutaj jest adres naszego chrzanowskiego biura)

Nasz numer NIP: 675-153-06-87, REGON: 363377806

Oraz oczywiście najważniejsze, jeżeli jesteś zainteresowany usługami pozycjonowania dla Szczecina, napisz lub zadzwoń

Pokaż adres email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub +48 506 wyświetl numer

 

Kilka słów o naszej działalności

  • Pozycjonowanie stron internetowych dla Szczecina

  • Optymalizujemy witryny internetowe pod Google w taki sposób, aby otrzymać wysokie pozycje w wyszukiwaniu np. dla miasta Szczecin

  • Content marketing

  • Audyt strony internetowej

  • Kampanie Google Adwords

  • Kampanie reklamowe w social media, w tym Facebook i Instagram

  • Link building lokalny

  • Zaplecza pozycjonerskie (przygotowanie i budowa)

 

 

 

 

Pozycjonowanie strony w Szczecinie - koszt

Przejdźmy jednak do kosztów związanych z pozycjonowaniem strony dla miasta Szczecin. Rozeznanie w wycenie ułatwi poniższy cennik ogólny, który jest jednocześnie aktualny dla miasta Szczecin w kwestii pozycjonowania fraz standardowych. Pod pojęciem ‘frazy standardowe’ nie kryją się hasła bezpośrednio odnoszące się do usług branży motoryzacyjnej, finansowej etc – w takim przypadku wycena pozycjonowania jest przygotowywana indywidualnie. Optymalizacja strony internetowej może zmienić koszta przedstawione w cenniku. Nieprawidłowo wypozycjonowana strona internetowa, nawet w przypadku dobrego podlinkowania, nie ma szans na zdobycie wysokiej pozycji podczas wyszukiwania w Google. Z tego względu przed podaniem propozycji ceny dla konkretnej strony internetowej, musimy się z nią najpierw zaznajomić. Taka praktyka pozwoli dobremu pozycjonerowi na dobranie i zaprezentowanie klientowi najlepszych indywidualnych rozwiązań.

Cennik pozycjonowania dla miasta Kraków:

Cennik pozycjonowania Kraków1 fraza / miesiąc
Do 50 tysięcy wyszukań 50 zł netto
Do 100 tysięcy wyszukań 100 zł netto
Do 200 tysięcy wyszukań 200 zł netto
Do 350 tysięcy wyszukań 300 zł netto
Do 500 tysięcy wyszukań 400 zł netto
Powyżej 500 tysięcy wyszukań Wycena indywidualna

Jak sprawdzić ilość wyszukań w wynikach Google dla danej frazy pokazuje poniższa grafika:

sprawdź jak podejrzeć liczbę wyników wyszukiwania w Google dla pozycjonowania

Pozycjonowanie, w czym leży jego istota dla Szczecina?

 

SEO to inaczej pozycjonowanie strony – globalne, a nie jedynie dla miasta Szczecin. Można przyjąć, że pierwszą czynnością każdej osoby, która korzysta z internetu, jest włączenie przeglądarki. Taki pierwszy krok w internecie wykonuje każdy na różnych urządzeniach np. na komputerze w domu, na telefonie czy też na tablecie w tramwaju. Nie wszyscy jednak znają na pamięć adres strony www, z której chcą skorzystać i mogą go swobodnie wpisać w pasek adresu przeglądarki. W przeciwnym przypadku użytkownik próbuje znaleźć interesującą go stronę poprzez wyszukanie za pomocą słów kluczowych w przeglądarce. Tak więc mieszkaniec Szczecina postanowiwszy skorzystać z usług pozycjonowania w Szczecinie, spróbowałby wyszukać w przeglądarce stron używając hasła : pozycjonowanie Szczecin czy też pozycjonowanie strony w Szczecinie.

Po wpisaniu takiego hasła w wyszukiwarkę, użytkownik otrzymuje wynik tak jak na zaprezentowanym wyżej obrazku. Wyszukiwarka Google segreguje pozycje stron automatycznie. Uszeregowanie jest wykonane na podstawie bardzo złożonego algorytmu, którego szczegółów nigdy nie podano do wiadomości publicznej. Celem pozycjonowania strony jest osiągnięcie usytuowania witryny najlepiej na jednym z kilku pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania. Zwiększa to potencjalną szansę na wejście szukającego danej frazy właśnie w tę stronę. Ogólnie ujmując sprawę, strona internetowa powinna być dostosowana pod pozycjonowanie w Google w taki sposób, aby osoba będąca mieszkańcem np. Szczecina wpisując swoje hasło w wyszukiwarkę, miała jak największą szansę na wejście w naszą stronę WWW. Pozycjonowanie powinno być wykonane tak, aby każdy, nawet najbardziej szczegółowy opis, nie stanowił problemu w wyszukaniu danej witryny przy pomocy wyszukiwarki. Problemowi wyszukiwania na pewno sprostają nasze usługi pozycjonowania w Szczecinie. Pracę rozpoczniemy od dorzucenia strony do panelu Search Console, który kiedyś nosił nazwę usługi Google dla webmasterów. W przypadku potrzeby zapoznania się z większą ilością informacji, zapraszam do oglądnięcia wideo znajdującego się w linku poniżej:

 

W jaki sposób funkcjonuje wyszukiwarka, która interesuje nas pod kątem pozycjonowania?

 

W przypadku, gdy poprzedni akapit nie był dla Ciebie do końca jasny, zapraszam także do własnego zorientowania się w temacie. Wyszukiwarka oferuje mnóstwo mniej lub bardziej szczegółowych odpowiedzi na Twoje wątpliwości dotyczących tego zagadnienia. Sama firma Google także przygotowała swoje wideo, z którego można się dowiedzieć w jaki sposób funkcjonuje ich wyszukiwarka, pozycjonowanie i pozycje.

 

 

Pozycjonowanie Szczecin – w jaki sposób pozycjonować obszarowo dla Szczecinie?

 

Na podstawie poprzednich punktów wiemy już, że pozycjonowanie dla Szczecina to zespół działań mających na celu umiejscowienie strony WWW na pierwszych miejscach podczas wyszukiwania hasła w Google. W tym konkretnym przypadku będzie to fraza zawierająca także nazwę miasta, czyli Szczecin. Rezultatem pozycjonowania będzie wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownik, będzie mógł zobaczyć naszą stronę w Google. Pozycjonowanie może wydawać się prostym zabiegiem, jednakże w rzeczywistości jest dużo bardziej złożone, bowiem na pozycję w Google dla miejscowości Szczecin wpływa bardzo dużo zmiennych, które w pewnym stopniu zostały ujawnione światu przez pracowników firmy.

Co sprawia, że pozycje niektórych stron w Google są wyższe, a niektórych niższe?

Opierając się na informacjach Google SEO, ogromna ilość różnych czynników ma wpływ na pozycje stron internetowych w Google, zarówno dla świata, Europy, Polski, a zatem także dla Szczecina. Po więcej szczegółów można sięgnąć do oficjalnych materiałów informacyjnych z tak zwanymi wskazówkami dla webmasterów Google. Ważne jest zapoznanie się z dokumentami udostępnionymi i wydanymi nie tylko przez Google, ale przez każdą inną wyszukiwarkę, aby lepiej móc przygotować się do pozycjonowania. Wskazówki składają się z kilku etapów, z którymi należy się zapoznać, aby otrzymać jak najlepszy rezultat. Zważywszy na to, że tekst ten ma charakter bardziej informacyjny na temat samego pozycjonowania, nie będziemy rozpracowywać wspomnianych wcześniej etapów. To co jest natomiast ważne do odnotowania to to, że wskazówki pomogą nam w osiągnięciu celu, czyli wyszukaniu przez użytkowników naszej strony, gdy spełnimy wysokie standardy narzucone przez wydawców wyszukiwarki. Dotyczy to nie tylko treści, ale także jej jakości. Aby osiągnąć ten cel, należy nadać stronie odpowiednią strukturę (a zatem także i linkowanie). Innymi słowy, trzeba uprościć zarówno potencjalnym klientom, jak i samej wyszukiwarce odbiór strony. Być może wydaje się to bardzo łatwe, jednakże na cały proces składa się mnóstwo szczegółów technicznych.

 

Zainteresowanych SEO w kontekście aspektów technicznych zapraszam do zapoznania się z linkiem poniżej:


Po więcej informacji warto sięgnąć do podstron dotyczących pozycjonowania – wskazówki dla webmasterów znajdujących się w pomocy Search Console. W jaki sposób je wyszukać? Naturalnie korzystając z wyszukiwarki Google.

Pozycjonowanie Szczecin – jakie są pierwsze kroki?

Pozycjonowanie rozpoczyna się od witryny WWW, nie ma znaczenia czy dla miasta Szczecin czy też dla innej miejscowości. Najkorzystniejszą z opcji jest strona internetowa jeszcze nie opublikowana. Dobrze prosperująca strona powinna nie tylko mieć odpowiedni wygląd, ale również prezentować nienaganną zawartość, tj. treść i strukturę, które jak najlepiej przemówią do użytkownika. Powinny dać każdemu świadomość, że przegląda właśnie tę stronę, której szukał i która odpowie na wszystkie jego pytania i potrzeby. Spróbuj sobie wyobrazić, że to Ty jesteś osobą próbującą znaleźć idealnie odpowiadającą na Twój problem/zapytanie stronę. Na pewno wiele razy również wyszukiwałaś/wyszukiwałeś interesującą Cię frazę w wyszukiwarce, chcąc kupić na przykład dane produkty w Szczecinie czy szukając innych informacji. Ile razy opuściłeś pierwszą odwiedzoną stronę? Dlaczego? Co nie spełniło Twoich oczekiwań? Treść, szata graficzna, nieprzystępne menu? Postaraj się, aby Twoja strona nie zachwycała tylko pod względem wizualnym, ale także spełniała swoją funkcję, czyli odpowiadała na wszelkie wątpliwości potencjalnego użytkownika. Zadaj sobie pytanie, czego Ty byś szukał na Twojej stronie internetowej i zorientuj się, czy na pewno znalazłbyś na niej wszystkie odpowiedzi dotyczące danego zagadnienia.

 

Dobre praktyki przy pozycjonowaniu strony dla Szczecina

Ta strona miała na celu znalezienie się w wyszukiwarce możliwe jak najwyżej na hasło ‘pozycjonowanie Szczecin’. Jaki jest efekt? Właśnie ją czytasz, zatem cel został osiągnięty. Zwróć uwagę na strukturę nagłówków (H1-H6), dodatkowych elementów takich jak obrazki, pogrubienia czcionki. Popatrz jak bogata w wiedzę, obrazki i wideo jest treść tej strony. Być może pierwszym wrażeniem było tak zwane lanie wody. Jednak zagłębiając się w treść, analizując rady, zaglądając do odnośników i proponowanych filmów wideo zdobędziesz konkretną wiedzę jak wypozycjonować swoją witrynę dla Szczecina. Poszczególne tematyki są prostsze lub nieco bardziej skomplikowane do wypozycjonowania. Na przykład hasło ‘pozycjonowanie Szczecin’ będzie miało inny poziom trudności niż ‘weterynarz Szczecin’ lub ‘sklep obuwniczy w Szczecinie’. Poniżej zamieszczony został screen, na którym zobrazowany jest przykład struktury pozycjonowanej strony i treści. Wyróżnione dłuższe fragmenty to naturalnie nagłówki. Takie same, które na co dzień znajdują się w gazetach czy książkach. Przekładając to na język HTML są to znaczniki od H1 do H6. Paragrafy to ta część pod nagłówkami. Można w nich wyróżnić obszary będące listami wypunktowanymi, obszary zawierające takie elementy jak podkreślenia, pogrubienia czy kursywa stosowana do zamieszczania cytatów. Dobrą praktyką jest, aby w ten sposób zaznaczonych fragmentach znajdowały się słowa kluczowe, które zostaną wypozycjonowane w wyszukiwarce dla Twojej strony. W przypadku kiedy pozycjonowanie dla miasta Szczecin to to, co chciałbyś zrobić dla swojej strony, pamiętaj aby dorzucić wzmianki o Szczecinie. Do strony naturalnie dobrze jest dodać zdjęcia, filmy wideo lub też wszelkie inne typy mediów, aby zwiększyć jej atrakcyjność. Jeśli jest to strona firmowa, którą prowadzisz w Szczecinie, warto dorzucić takie elementy jak godziny otwarcia firmy, mapka dojazdu, a także stworzyć zakładkę ‘Kontakt’, w której będą znajdowały się namiary (email, telefon) oraz formularz kontaktowy.

Pozycjonowanie a content marketing dla miasta Szczecina

Pod być może tajemniczą nazwą content marketing znajduje się po prostu marketing treści. Upraszczając jeszcze bardziej jest to zbiór wszystkich tekstów w witrynie WWW. Praktyczne zabiegi kompatybilne z zasadami SEO pozwalają stworzyć kreację, która zachęci klienta do zakupu produktu, usługi czy chociaż do kontaktu jakąkolwiek drogą. Cel jest jasny. Hybryda content marketingu i pozycjonowania dla Szczecinie ma na celu wykorzystanie i wplecenie w treść wielokrotnie słów kluczowych związanego z daną miejscowością. Redagując więc tekst o Szczecina, nie zawahaj się użyć hasła Szczecin w jak największej ilości przypadków. Taki zabieg sprawi, że pozycje frazy będą wyszukiwane w Google.


pozycjonowanie w Szczecinie reklama telefon do tomka - specjalisty od pozycjonowania ze Szczecina Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wydaje się być trudne? Może pozycjonowanie strony w Szczecinie oddać w ręce profesjonalistów?

Oddelegowanie zadania pozycjonowania strony internetowej dla Szczecina na pewno ułatwi życie osoby, która nigdy nie miała z tym do czynienia. Dobrą praktyką jest przekazanie w ręce profesjonalistów SEO zadań, z którymi czujemy się nieswojo. Pozwoli to na sprawne przejście przez wszystkie etapy budowania strony WWW. Niekiedy niezbędny jest audyt SEO, który pomoże określić, czy dana witryna zawiera hasła kluczowe, a co za tym idzie – będzie funkcjonalna, wysoko wypozycjonowana i łatwa do wyszukania przez potencjalnego klienta. Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie Twojej strony dla miejscowości Szczecin, ale sam nie jesteś w stanie tego zrobić, zleć to nam, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i sprawimy, że cały proces przebiegnie na wysokim poziomie. Namiary znajdziesz poniżej.